Translate

piątek, 8 marca 2013

Rutyna


Rutyna jeden z tematów
wsiąść w nim udział jak do tej pory mi nie szło
ale ale teraz nadrobię, choć trochę zaległości:)
 
Dzień 1. ulubiona pora dnia
 


późny wieczór, kiedy wszyscy śpią.... upragniona cisza, spokój:)
Dzień 2 - niebieski
oj ciężko było to zdecydowanie nie mój kolor:)
 

oczko na szczęście przywiezione dla mnie z Turcji przez moją koleżankę z pracy - :)



Dzień 5 - Rutyna
 
 

Widok za oknem - zawsze taki sam, nie zmienny powtarzalny

- patrzę na niego 8h w ciągu dnia pracy

smutny? dla mnie swój futurystyczny urok:)

Mam nadzieje, że mi się uda nadrobić jutro zaległości:)



4 komentarze:

  1. Ale piękne to oczko :)
    A widok faktycznie mocno futurystyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To oczko, podobno wbrew pozorom przynosi pecha. Kiedyś o tym czytałam, o tutaj : http://podroze.gazeta.pl/podroze/56,114158,12855100,Pamiatki_z_wakacji__Turcja_oko_proroka,,3.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za widok, przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rutyna ciekawa ale mi to oczko tureckie się podoba !!! Kocham ten kolor!

    OdpowiedzUsuń